Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 18 november 2012

Suck!

Nova har nu ätit sin penicillinkur på 5 dagar, den perioden tog slut i fredags. På onsdagen förra veckan hade hon 37,9 grader och tog sig åt örat. Men jag tänkte att vi avvaktar kuren och ser sedan. I lördagskväll hade hon tydligen 38,3 och i morse 37,9. Men bara för att hon inte varit vaken inatt så får hon ingen läkartid idag, vad är det för jävla filosofi? Vad säger att det r öroninflammation nu? Varför kan det inte vara något med luftrör/lungor nu?

Jag orkar inte med detta med dessa sjukdomar längre. Nova har INTE varit riktigt frisk sedan första öroninflammationen den 1/10. Hosta och snorig hela tiden plus febertoppar några kvällar. Hon har tom varit hemma någon dag däremellan. Så vad fan gör man? Detta är ju inte normalt, är det verkligen bara jag som tycker att det inte är normalt? Uppenbarligen tycker sjukvården att det är normalt!

Ja ja, ny vecka och ny tag. Ha en bra avslutning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar