Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 9 november 2012

BVC idag med Nova

I morse var det dags för BVC besök och 1,5 års kontrollen av Nova. Hon gillade inte alls besöket från början och inte blev det bättre när de skulle mäta huvudet. Det blev bara värre och värre, med avklädning, vägning, längd, lyssna, känna på höfter. Till råga på allt hade mamma(jag) hittat en stor (som en gammal 50 öring i storlek) blåsa/sår under hennes tunga så doktorn skulle titta under tungan med och sedan avslutades besöket med en SPRUTA! Men sedan fick Nova äntligen komma tillbaka till dagis.

Ikväll hade blåsan/såret minskad till halva storleken, så nu hoppas vi på att den är på återgång.

Vikt: 9300 gram
Längd: 76,5 cm
Huvud: 48 cm

Ha en trevlig fredagskväll och en riktigt bra helg, för det ska jag ha. Ikväll med lite Supernatural och i morgon kommer min mor och far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar