Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 22 november 2012

Första natten i min nya...

säng! Som är en begagnad bäddsoffa, hoppas den är skön att sova i. Nöjd med köpet är jag i alla fall, även om den inte är som ny. Men det är väl inga begagnade saker? Nu ska jag bara sälja vår gamla soffa.

Nova piggare, ingen feber och verkar inte ha ont. Lucas ögon varit utan var idag, kanske ska skicka honom till dagis i morgon? Jag har lite ont i örat, vilket både Madeleine och Sofie också har. Men va fan öroninflammation är INTE smittsamt. =/ Madeleine var röd i ena ögat med så hon kanske har blivit smittad av Lucas, hoppas INTE. För nu måste det bli ett slut på detta.

Ha en riktigt bra torsdagkväll/natt på er och just det.... TACK snälla goa mamma och pappa för att ni ställde upp och hämtade soffan samt levererade den här. Och jätteskoj att bjuda er på mat, hoppas vi gör om det snart! Alltså matbiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar