Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 20 november 2012

Nova på bättringsvägen?

Tja hon har i alla fall haft de lägsta temp noteringarna sedan 1,5 månad tillbaka så förhoppningsvis. Tycker inte hon hostar så himla mycket längre heller, inte är så jättesnorig heller. Lucas ögon är mycket bättre så hoppas detta är slut för de små sedan. Däremot har Sofie fått tillbaka halsont och Madeleine är ju inte riktigt återställd i sin förkylning heller.

Jag jobbar i alla fall och Jonas är hemma med småbarnen och sedan hoppas vi att vi får vara friska resten av denna terminen i alla fall.

Ha en fortsatt bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar