Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 5 november 2012

Ny vecka

Förra veckan började jag med att ha ont i halsen som blev värre och värre fram till torsdagkväll då smärtan var som värst. På fredag mådde jag väldigt mycket bättre. Lördag och Söndag mådde jag riktigt bra. Men på fredagen var det Sofies tur med hög feber, hosta, halsont, ont i kroppen osv.

Lördag och söndag var det kattutställning och Socks och Bunny var anmälda. Socks tog sin Champion-titel på lördagen och söndagen tog hon första certet (CACIB) inför nästa titel. Bunny blev Ex1 på lördagen och uppe för nominering till BIS (tyvärr blev hon inte nominerad), däremot blev hon nominerad till bästa klubbkatt. Men fy vad hon tyckte det var otäckt på utställning.

Idag har jag jobbat som vanligt, det gick kanon förutom att jag frös så in i helvete. Fast efter lunch började hostan och nu på kvällen känner jag mig febrig och har ont i halsen igen. Lucas verkar få tillbaka ögoninflammationen igen och Nova låter som något är väldigt jobbigt. Hon liksom suckar/pustar  när hon andas.

Ha en fortsatt bra måndagkväll och vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar