Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 18 november 2012

Fick tid...

När Jonas kom med Nova och Lucas idag berättade han att Nova hade haft 38,1 efter att ha sovit och varit grinig/gnällig samt tagit sig åt örat. Så då beslutade vi att jag skulle ringa 1177 igen, fick tid kl 17. Kom dit och trodde jag skulle få vänta då de på 1177 sagt att det var mycket patienter på familjeläkarjouren och att de hade svårt att hålla tiderna. MEN jag hann knappt sätta mig ner i väntrummet så ropades vi upp och när vi kom till undersökningsrummet var läkaren redan där och väntade på oss. Han titta i hennes båda öron och konstaterade att det var var bakom trumhinnorna i båda öronen och att det förmodligen var så att hennes öroninflammation inte läkt som den skulle. Så Nova fick en 5 dagars kur av kåvepenin igen. Håll tummarna att detta är det som behövs för att bli av med skiten denna gång.

Ha en bra start på veckan som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar