Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 4 januari 2013

Trötthet!

Jag är så fruktansvärt trött och har varit någon dag nu, känner mig som om jag har 40 graders feber trots att jag inte har feber. Huvudvärk/tung i huvudet, trött, yrslig osv. En natt frös jag som en tok trots att jag låg under mitt duntäcke. Jag fattar inte vad detta är, hoppas inte att jag blir sjuk. Orkar inte riktigt med det nu.

Lucas hade varit trött på dagis idag, vid lunchen höll han på att somna så personalen försökte få honom att följa med och sova. Men han vägrade så han hade varit med på läsvilan. Senare när det var dags för mellanmål hade han suttit och blundat och halvsovit medan han åt. Men han hade tuggat i sig några mackor trots detta.

Hanna vaknade till efter att ha somna och kände sig konstig i hela kroppen, tog tempen men ingen feber.

Ikväll åt vi hemgjorda hamburgare, både Lucas och Hanna var med och vägde och plattade ut köttfärsen. Sedan åt Hanna en hel 90 grams burgare med bröd, sedan ett till hamburgerbröd. Därefter hade vi lite fredagsmys i soffan men Pringles och läsk. På det åt de välling, när Hanna skulle lägga sig var hon så mätt att det gjorde ont i magen.

Ha en riktigt bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar