Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 6 januari 2013

Jävla skit....

Jag som hade planerat att jag och Sofie skulle börja träna på måndag, fixade träningskort åt mig i fredags på Friskis & Svettis och ska/skulle fixa åt Sofie på måndag. Men nu verkar det som om Nova blir sjuk och hemma ett tag igen. Fan vad beroende man är av att de är friska och på dagis för att få träna, ytterligare en baksida att vara ensamstående med småbarn. Ibland känns det så onödigt att ens försöka sig på att få till en regelbunden träning. Jag önskar verkligen att jag kunde träna varje dag trots att barnen är sjuka, men det är väl som vanligt bara att gilla läget. *suck*

Om jag ändå hade en motionscykel hemma så kunde man cykla när de sover, men det finns inte en suck att ha råd med just nu. Men som sagt bara att gilla läget!

Ha en trevlig avslutning på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar