Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 22 januari 2013

Min stora lilla prins!

Lillprinsen börjar bli stor, idag har han varit utan blöja på dagis utan olyckor! =D Hel otroligt vad fort tiden går.

Satte ut bilen på annons idag, varav två respons som uppenbarligen tyckte jag hade den ute för dyrt. Den ena prutade till 20000 och skulle hämta idag och den andra bara ifrågasatte priset. Men jag har också haft två andra som svarat på annonsen, den ena ska jag ringa till när bilen är klar efter bytet av avgassystemet i morgon så han får titta på den och den andra bara hade lite frågor än så länge i alla fall. Blir lite nervös att bilen blir såld snabbt, vet inte riktigt vad jag ska köpa för annan bil då.

På jobbfronten inget nytt, mer än att jag suttit ner idag och skickat in några ansökningar samt kartlagt möjliga arbetsgivare i Gävle. Har också kikat vad det finns för möjliga kurser att gå för att öka på mina chanser att få jobb. Vill antingen satsa på testning/testledare eller Sharepoint/c#. Fast egentligen borde jag kanske satsa på båda delarna. Men det tror jag inte TRR betalar för, så jag måste nog välja en inriktining där. =/

Ha en fortsatt trevlig natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar