Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 31 augusti 2010

Dag 12 utan blöja

Idag hämtade jag en Hanna utan blöja och inga blöta kläder. En av fröknarna berättade att när de skulle gå ut hade hon varit så duktig och provat kissat men inget kom. Sedan när de höll på att klä på sig för att gå ut så hade hon sagt "Jag måste kissa!" och sedan rusat själv till pottan och då hade det kommit kiss också. Men sedan efter maten hade hon bara sagt att jag behöver inte kissa när de ville hon skulle sätta sig på pottan. Så jag fick berätta för fröken att hon kissar inte så många gånger om dagen och att det brukar vara så att om hon säger att hon inte är kissnödig så stämmer detta.

Idag känns det mer hoppfullt om en Hanna utan blöja på dagis också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar