Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 2 september 2010

Flytt!

På sätt och vis i alla fall. Jag och Jonas kommer flytta upp i hallen på övervåningen i en bäddsoffa, Hanna och Lucas får därmed ta Sofies rum också det på övervåningen och Sofie vårt gamla rum på bottenvåningen. Vi har införskaffat bäddsoffan, ska nu sätta ut våra madrasser och träningsbänken. Dessutom ska mamma o pappa titta på en säng åt Hanna och Lucas i Hofors bara de är hemma från Trollharen.

Detta är bäddsoffan vi redan köpt!
En sådan här säng, där Hanna sover överst och sedan lägger vi en dyna på golvet under som blir Lucas säng!
En sådan här får Hanna över sin överslaf och Lucas ska få ett fint draperi på sin nederslaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar