Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 16 augusti 2010

Nikki haltar

Nu har Nikki haltat sedan förra onsdagen, det är alltså sjätte dagen. Tidigare har man inte märkt det så mycket, mest när han varit inne och nyss stigit upp från liggande. Men idag ville han inte gå alls på benet när jag tog ut han på tomten för morgonpinken. Det är så mysko för vi har klämt igenom fot/ben/höft ovh ryggslut och han har inget ont när man klämmer där. I alla fall blir det till att ringa veterinären idag och hoppas på en tid dit idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar