Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 21 augusti 2010

Andra blöjfria dagen

Igår var det ingen olycka alls, men idag var det först en liten olycka när hon tittade på film. Sedan en större senare hemma på vardagsrumsgolvet. Men det lustigast som hände idag var ändå när vi var till affären så skulle hon vara duktig och gick till en sten och satte sig. Jonas trodde hon satte sig att vänta på mig. När jag kommer ikapp de så säger hon "Mamma jag ahr kissat". Jag tittade på henne och såg inget blött bak på klänningen, men däremot var trosorna blöta så då hade hon glömt dra ner trosorna men varit duktig och hållit upp klänningen. Som det kan bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar