Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 28 maj 2010

Dagen som gått...

Kom till röntgen i god tid och vi fick komma in på utsatt tid. De tog två röntgenbilder med benen i två lägen på Lucas. Sedan fick vi vänta  för att se om läkaren godkände bilderna. Jag gjorde mat åt Lucas och sedan väntade vi och väntade. Efter typ 1 timmes väntan kom de ut o sa att de måste ta om ena bilden. Men sedan fick vi gå, tyvärr vet jag inte något resultat än. Antar att ortopeden kommer att kontakta oss. Sedan har vi varit och handlat, känner mig helt slut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar