Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 8 maj 2010

Boulongerskogen igår

Igår fm bestämde jag och en kompis att vi skulle stråla samman i Boulongern halv tolv eftersom det var strålande solsken. Här hemma blåste det inte alls så mycket eller kallt, men herregud vad kallt det blåste i Boulongern. Hur som helst var vi där i 2,5-3 timmar och våra barn hade skoj i lekparken och vi hittade tom ca 5 änder och typ 50 skrattmåsar att mata. :-S

Sofie har på Hanna fart i gungan och Isabelle gungar i bakgrunden

Lucas sover ovetandes i sin vagn!

Fågelmatning i kylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar