Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 25 maj 2010

I söndags...

var vi till Valbo Köpcentrum med Sofie, Madde och Hanna för att titta på Hannas stora idol Ola! Hon hade nog inte riktigt fattat att han finns på riktigt utan trodde nog han bara fanns på TV och i datorn så hon blev lite förvånad när han klev upp på scenen. Efter att han sjungit 3 låtar köade vi för att hon skulle få hans autograf, jag köpte en singel åt henne. När vi kom fram till Ola lämnade hon fram sin skiva och såg jätteglad ut, då hände det... Han frågade vad hon heter och då blev hon jätteblyg och ville gömma sig hos mamma.

Förutom Ola så gick det runt en person som var utklädd till clown som hon kallade figuren, hon ville gå nära den och då sträckte den fram sin hand mot henne. Det var rena undergången, hon trodde den skulle ta henne. Vilken dag och vilka upplevelser för Hanna. Här kommer lite bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar