Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 1 maj 2010

Första besöket på Trollharen...

För Lucas var det första gången i sitt liv han var till Trollharen och hälsade på mormor och morfar i deras stuga. Och för oss andra var det första gången för i år, vad härligt det är där. Tänk att jag misstrivdes där som barn när det först var min farmors mammas o pappas och sedan när det var min farmors stuga. Det känns helt sjukt att jag itne ville vara där då. Hanna trivdes så mycket att hon inte ville följa med hem.

Bild på Lucas från "Trollis"

Mormor, Hanna och Morfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar