Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 22 maj 2010

Badhuset idag!

Idag tog vi en tripp till badhuset, närmare bestämt Fjärran Höjder här i Gävle. Andra gången i livet för Hanna och första för Lucas. Hanna bara älskar att bada och gillar att åka vattenrutschkanan de har där, hon älskar väl egentligen alla saker där. utom möjligtvis det som sprutar vatten över hennes huvud. Lucas tyckte det var kallt i vattnet i barndelen på äventyrsbadet, jag doppade hans fötter och han drog upp de illa kvickt. Sedan fick han känna på vattnet i den största "bubbel" poolen, som enligt mig inte är en bubbelpool. I alla fall var det bättre värme på vattnet där, men då började han bli hungrig.

Till slut gick vi in i bassängen där de har babysim och där trivdes han som fisken i vattnet. Han reagerade inte nämnvärt ens när jag testade dyka med honom. Så nu funderar jag på om vi ska kolla upp detta med babysim i alla fall. Här kommer lite bilder från dagen..

Sofie och Hanna har åkt vattenrutschkana

Vet inte vad Lucas hade så roligt åt under vår glasspaus, men kul hade han tydligen!

Hanna "stal" sin vana trogen min glass och jag fick hennes

Hanna "simmar" = sprattlar med benen, men tar sig faktiskt framåt för egen maskin!

Lucas som är fascinerad av vattnet!

Madde i badet!

Sofie som gömmer sig för kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar