Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 15 maj 2010

Sov hela natten

Inatt sov Lucas hela natten utan att äta. Vaknade 05:40 i morse. Fast jag vaknade kl 4 av att han gnällde klite och trodde först att han skulle vakna till men icke sa nicke. Idag ska vi fira Sofie med mina föräldrar då vi ändå är här, hon fyller ju 15 på tisdag. Stora tjejen blir hon ju. Ska senare göra tårta på marängbottnar med citronfromage mellan och grädde o jordgubbar uppepå. Hoppas det blir gott.

Såhär fin är lillprinsen dagen till ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar