Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 20 maj 2010

Dagen som gått...

Idag var jag och veckohandlade med Sofie sedan gick vi på barnens hus och handlade en ny pool åt Hanna och en del andra småsaker. Så idag har Hanna tagit årets första bad.

Sedan har jag varit och tagit kortisonspruta för min musarm igen, så nu har jag grymt ont i armen och har svårt att använda den. Så Jonas har fått tagit hand om barnen i em och kväll. Läkaren pratade om att jag kanske måste opereras i slutändan. Så vi får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar