Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 22 mars 2016

Fortsatt sjukskriven

Var till läkaren idag som accepterade hälsningen från psykologen och skrev intyg tom 8 maj och hon håller med psykologen att jag måste få verktyg att hantera alla svårigheter i min vardag innan jag kan gå tillbaka till jobbet. Hon tycker tom att det inte skulle fungera gå tillbaka på deltid eftersom det kommer gå i 120 de timmar jag är på jobbet oavsett hur många jag är där.

Ny tid i början av maj och innan dess minst en tid hos psykologen, så får vi väl se vad han kommer fram till. Väntar dessutom på besked om ev. utredning på Akademiska sjukhusets neuropsykologimottagning.

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar