Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 16 mars 2016

Andra test tillfället

Idag på fm var jag till psykologen igen för fler tester, jag fick genomföra en mängd tester och fylla i diverse skattningsformulär. Jag fick ett formulär med mig hem att fylla i innan nästa besök.

Vi pratade lite om återgången till arbete och han ville att jag skulle hälsa min läkare att återgången ska ske i samråd med psykologen. Han sa också att han tycker att min utredning där ska vara klar och jag ska ha fått behandling så jag kan hantera mina svårigheter så jag inte hamnar i samma sits igen, så minst en månad till med sjukskrivning på heltid. Det var mycket skönt att någon annan tog ett beslut om detta så jag slipper tänka själv.

Nästa vecka ska jag till läkaren och veckan efter till psykologen. Det känns som jag kommer få den hjälp jag behöver nu.

Ha en mycket fin onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar