Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 7 mars 2016

Föräldraintervju del1

Jisses vad utdraget allt är på BUP, en utredning som hade tagit 1-2 veckor på HAB tar här flera månader. Idag var det föräldraintervju och vi föräldrar som har problem med minnet och tolkning av ansiktsuttryck ska komma ihåg hur Hanna var när hon var 4-5 år. Hur hon lekte, om hon använde gester, hur hon reagerade vid möte av nya människor, om hon har ansiktsuttryck för olika känslor osv.

Denna intervju avsätter HAB 2 timmar till men BUP hade bara avsatt 1 timme och märkte då att de inte hann klart så vi fick en ny tid flera veckor fram, det känns som om utredningen aldrig blir klar för det är hela tiden nya saker som vi behöver en ny tid för.

Ha en bra måndags eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar