Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 2 mars 2016

Andra tillfället med tester för Hanna

Idag ar det dags för BUP igen och fler tester för Hanna. Jag fattar inte hur hon orkar med skolan. Efter bara 15-20 min dalade koncentrationen och hon hade svårt att vara stilla. Efter 35-40 min orkade hon inte längre alls. Så vi hann inte ens i närheten av färdigt idag heller.

Alltså jag kan som jag skrev inte förstå hur hon orkar på skolan. Enbart Strattera är inte tillräckligt för henne tydligen. :-(

Ha en fin onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar