Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 15 mars 2016

EEG

På fm var vi på EEG med Lucas, vi hade förberett honom noga för att han skulle veta vad som väntade. Madeleine hade förklarat hur det var när hon gjorde det. Han var på gott humör ända till vi kom in på undersökningsrummet och de ville sätta "ploppar" på hans huvud. Då blev han helt hysterisk, jag fick bära honom och han var ändå hysterisk. Vi fick lirka bra länge innan vi lyckades distrahera honom så pass att jag kunde sätta mig på stolen och de fick sätta dit "plupparna". Sedan fick jag ligga bredvid honom på britsen under hela undersökningen, han var mycket duktig.

Nu blir det en väntan på ca 2 veckor innan vi får svar, de skulle skicka ner undersökningen till Uppsala för tolkning och sedan skickas svaret till remitterande läkare.

Ha en bra tisdags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar