Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 19 januari 2014

Tiden springer iväg!

För nu har ytterligare en vecka gått, söndag kväll och i morgon är det vardag trots att dagis är stängt. Hanna ska till skolan och de två små till farmor och farfar då jag ska till budget/skuldrådgivaren på morgonen. Sedan ska vi försöka klämma in en röntgen på Sofies rygg innan Nova ska till Barn och ungdomsmottagningen på Gävle sjukhus på em.

Veckan har varit bra, men Lucas blev sjuk på slutet och är inte kry än. Med över 39 graders feber och snorig samt hosta. Hoppas det ger sig snart, helst i morgon så han kan gå på dagis på tisdag. Men vi får väl se och hoppas ingen annan blir sjuk nu.

Ha en bra söndagskväll och natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar