Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 9 januari 2014

Nya tag?

Fick beskedet jag väntat på sedan 26 november idag och helt plötsligt har de kommit på att de behöver någon med erfarenhet av det de gör, som om de inte visste det före jul? Så jävla less på hur arbetsgivare får bete sig. Hur som helst så blev det inget jobb i Järbo då, bara ta nya tag. Hur jag nu ska hitta den orken och hitta i vilken ände jag ska börja.

Just nu känns det som om jag ligger i vattnet under ett pooltäcke och kan INTE ta mig upp. Kontakta läkare? Ja kanske. Jag vet varken ut eller in längre, jag HATAR min situation. Hjärnan håller på att gå upp i atomer av all oro och planering för att få vardagen att gå ihop. Huvudvärk i princip varje dag och många dagar också ont i axlar/skuldror/nacke.

Inga jobb finns att söka just nu heller, jag måste erkänna att just nu skulle jag kunna tänka mig att börja på Tieto om de hade något jobb. Men just ja, de går det ju inget bra för alls. Så snälla finns det någon därute som vill anställa mig kan ni väl göra det?

Det är tur jag har de som stöttar mig och tar emot mig när jag faller för denna gången är fallet långt och smällen hård. Ja ja det är bara att falla och ta emot sig för att sedan sakta sakta läka det som gått sönder och resa sig upp igen.

Ha en bra torsdag alla därute i cyberrymden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar