Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 18 januari 2014

Dålig pojk här hemma

Lucas hade feber 38,4 igår och var hemma från dagis, i morse hade han 38,5. Fick alvedon och har lekt hela dagen. Nu på kvällen gick det från 100 till 0 på väldigt kort tid, det visade sig att han då har 39,8 grader. Var envis och skulle sitta med vid köksbordet till alla ätit färdigt, sedan tandborstning och blöja. Han smög in i sängen utan ett ljud och somnade före vällingen var klar.

Det gör ont i mammahjärtat att se hur sjuk han är. Som han själv sa vid köksbordet "mamma, det är synd om mig nu".

Ha en bra lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar