Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 13 januari 2014

Måndags funderingar

Tänk om en bank eller någon jag känner hade möjlighet att låna ut 600.000 kr med en avbetalningstid på 12-15 år, då skulle jag inte behöva blanda in skuldsanering alls. Eller det bästa av allt om jag skulle vinna pengar, det skulle vara det bästa läget överhuvudtaget. Men det är bara drömmar från min sida.

Nästa måndag är det dags för nästa möte med skuldrådgivaren och då ska vi skicka in ansökan på skuldsanering är tanken, bara det att det tar emot så nåt grönjävligt. MEN jag har inget val tyvärr, jag får verkligen hoppas att jag får skuldsanering också annars går det åt helvete med stora steg.

Ha en bra måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar