Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 6 september 2010

Kyrkis...

Idag var vi iväg till Kyrkis för första gången med Lucas. Jag, Hanna, Lucas och en granntjej med hennes två tjejer som är 3 år och 2 månader gick dit tillsammans. Ni skulle ha sett Lucas ögon när vi kom dit och han såg alla månniskor, han fick ögon som tefat och sedan sken han upp som en sol.

Han låg där på magen och sög på leksaksnycklar och kikade in alla barnen. Hanna hade nog lite svårt att bestämma vad hon skulle leka med och i början ville hon att jag skulle följa med överallt, men jag stod på mig och sa att hon kunde gå själv och till slut gjorde hon det. Fika blev det lite med, och Lucas smakade på smörgåsrån för första gången och det tyckte han om.

Jag tror ändå att bäst var sångstunden, men lite synd att det var en hel del sånger Hanna aldrig hade hört. Hanna och Emelie busade runt en hel del med. Skoj var det och åtminstone jag och småbarnen kommer gå dit igen, hoppas att Therese med barn vill följa med igen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar