Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 10 september 2010

Shoppingtur idag

Här är dagens skörd, först lite kläder åt Hanna handlat på stan!
Kjolbyxa och tröja från KappAhl
Från KappAhl, är egentligen ljusrosa och inte beige som det ser ut på kortet

Sedan lite kläder åt Lucas också från stan idag!
3 st bodies från Lindex
Mjukisbyxor från KappAhl
Supercoola jeans och riktigt snygg skjorta från KappAhl
Strumpor från KappAhl, av någon anledning har alla Lucas strumpor försvunnit :-S

Nu till lite fynd från Tradera, det kommer mer därifrån framöver!
Kavatkängor åt Lucas till vintern, han blir ju faktiskt 10 mån på julafton så helt omöjligt är det inte att han går innan vintern är slut!
Superhärlig Fleecejacka.
Vinteroverall från NameIT som Hanna blev avundsjuk på!


Denna dress hittade jag på Intersport som jag tänkte Hanna skulle få till vintern kanske tillräckligt lik lillebrors?

Sedan har Madde provat ungefär 50 jeans men inte hittat några som hon tyckte om. De snyggaste tyckte hon var för dyra! Sedan träffade hon två klasskompisar på stan och kom hem med lite kläder i alla fall trots att hon inte hittade några jeans. Tror nog hon måste titta på de lite dyrare jeansen innan hon hittar något hon giller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar