Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 5 september 2010

Försöker få...

Hanna att somna själv i sängen för att det inte ska bli några problem när hon och Lucas får sin nya säng. Hon kommer ju ligga i överslafen där och då har vi sagt att vi inte tänker ligga bredvid henne när hon somnar. Idag var första kvällen där jag satt på en stol bredvid sängen och förhoppningsvis kommer vi att kunna lämna henne ensam relativt snart.

Bara för att poängtera för alla som undrar så kommer INTE Lucas börja sova i den nya sängen på en gång, han ska få bli lite större först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar