Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 16 september 2010

Uppdaterat klädval...

Idag var vi i Valbo och hade Hanna med oss för första gången sedan hon slutade med blöjor och det gick kanon. Hon provade kissa flera gånger men inget kom, trots detta hände ingen olycka utan vi kom hem "torra".

I alla fall visade jag det set som jag tidigare tittat ut åt henne, sedan frågade jag om hon ville ha det eller bara en jacka till de reima byxor jag vann på Tradera. Hur som helst sa hon uttryckligen att hon vill bara ha en jacka till de byxor som hänger hemma och väntar. Hon sa typ "Jag har ju redan byxor hemma så då vill jag ha en jacka". Ibland är hon så lillgammal.

Har nu kollar på Tradera och hittat en ny Reima jacka som både jag och Jonas tycker är helläcker, få se om Hanna tycker samma sak i morgon. Här kommer en bild på underverket, men somsagt vi får se om det är något Hanna faller för.
Denna funderar vi på att köpa åt henne. Hon har redan ett par svarta Reimabyxor hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar