Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 17 april 2010

Shoppingtur i valbo idag

hittade lite kläder åt mig...
(måste byta tunikan till en mindre storlek, hoppas den passar annars får jag lämna tillbaka den)

2 par gummistövlar åt Hanna (dagis + hemma)

1 skärp åt Hanna

1 blå huvtröja åt Hanna
(hon har själv efterfrågat en likadan blå tröja som Lucas har)

1 "Hello Kitty" solhatt åt Hanna

1 långärmad skjorta åt Lucas

1 kortärmad skjorta åt Lucas

1 tröja/jacka åt Lucas

och här är de två småbarnen efter en heldag i valbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar