Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 21 april 2010

8 veckor idag

Idag blev Lucas 8 veckor gammal och på lördag firar han sin 2 månaders dag. Det är helt sjukt vad tiden gått fort. Jag tycker det var alldeles nyss som han hade storlek 50 på kläder och nu idag använde jag dt första plagget i storlek 62 på honom.


Annars är det en del sjukdomar här hemma igen. Hanna hade 38,4 i morse och har varit riktig hostig och rosslig i luftrören. Natten till idag trodde jag att hon skulle få ett kruppanfall, men vi klarade oss. Vi får väl se hur det går inatt. Jag funderar allvarligt på om det är något fel med denna lägenheten, är det inte så att man kan bli extra mycket sjuk om det tex finns mögel där man bor?

Dessutom har Madde varit hemma igår och idag med feber, ont i halsen och huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar