Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 11 april 2010

En utedag i solskenet!

Idag har jag, Hanna och Lucas varit ute i princip hela dagen. På fm var det fler småbarn ute så Hanna hade lekkamrater. Hon har jätteskoj i lekparken på gården och tordades för första gången "cykla", förra året var hon rädd för sin cykel. På em var jag, Hanna, Lucas, Madde och Sofie ute. Tyvärr var det inga småbarn ute då så Hanna fick inga lekkamrater då. Men hon hade dockvagn med docka i då och skulle gå på "omenad" (=promenad) med mamma.

Här är lite kort från dagen.

Hanna på sin cykel!

Hanna med dockvagnen som faktiskt är en relik från min barndom!

Hanna har blivit så stor att hon inte behöver sitta nere i gungan längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar