Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 7 april 2010

Div bilder

Mamma och Lucas vilar!


Hanna läser Bamse tidning för Lucas!


För att sedan ha en liten kramstund!


Hannas första gungtur i år, som hon längtat hela vintern!


Nikki på grönbete, eller snarare snöbete än så länge. Gissa om han gillade att vara med lös på gården!

Lucas sover i vagnen ute!

Madde och Nikki har dragkamp...

och Madde blev besegrad!

Hanna i soffan hos farmor och farfar

Pappa och Lucas hos farmor och farfar

Hannas första tur i rutschkanan, som hon också längtat efter hela vintern!

Blivande fotbollsproffs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar