Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 4 april 2010

Magsjuk igen?

Eller fortfarande?

Igår kräktes Sofie först på morgonen och fm, på em/kvällen kräktes min pappa och hade diarre. Natten till idag vaknade jag och hade diarre och sedan fick jag springa på toaletten och skita stup i kvarten. Det blev inte mycket sömn alls. Har legat hela dagen nästan och inte ätit, bara slumrat, matat Lucas och sprungit på toa. Framåt kvällsmaten började jag må bättre, hade visserligen fortfarande ont i magen men behövde inte springa på toa stup i kvarten. Nu har jag fortfarande ont i magen, men har inte haft diarre på hela kvällen. Håll tummarna för att detta är över nu och att ingen mer blir sjuk igen.

Hanna har haft skoj idag, först har hon när mormor o morfar var till affären och jag, sofie och Jonas vilade, smugit bredvid Madde i vardagsrummet och ätit upp alla chokladägg i godisskålen. Sedan har hon bytt blöja på sin docka och teddy och använt tvättservetter så paketet nästan är slut som mamma köpte i fredags. ibland är hon finurlig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar