Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 22 mars 2010

Vägning av Lucas

Idag har vi varit till BVC och vägt Lucas. Han hade ökat rejält i vikt, drygt 400 gram på en vecka. Så nu har vi inte tid på skärtorsdagen, hon tyckte det var onödigt att springa där en gång i veckan när han går upp så bra.

Pratade om Hanna och hennes matvägran nu när hon varit sjuk och BVC sköterskan blev inte nå  orolig. Så det var ju skönt. Idag har Hanna faktiskt ätit en halv flaska välling, en halv vetekaka o oboy till lunch. Sedan ca en halv vetekaka och några kycklingbitar till lunch. Dessutom en hel del oboy med tillsatt bröstmjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar