Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 15 mars 2010

BVC besök idag igen...

Lucas ökar bra i vikt. Pratade med sköterskan om att han inte rapar så ofta när han ätit och hon sa att en del barn har en väldigt tättslutande magmun så de inte rapar. Luften kommer då ut där bak i form av pruttar, hon tyckte vi skulle testa minifom eller Sempers magdroppar så det är införskaffat nu. Dessutom sa jag som så att dt kommer ju med lite bajs varje gång så han blir så röd i skärten, nästan så det är sår. Fick då tips om en kanonsalva som vi också införskaffat, dessutom har jag nu köpt mjölkuppsamlare för att kunna samla upp mjölk och spara i kylskåpet åt Hanna. Förra gången tipsade nämligen BVC sköterskan om att ge henne bröstmjölk för att hon ska gå upp ordenligt i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar