Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 8 mars 2010

Första BVC besöket

Som ni ser i tabellen till höger hade Lucas ökat bra i vikt och allt såg så bra ut med honom.

Värre med Hanna, hon hade minskat 25 gram i vikt. Och ökat 0,5 cm på längden. Så nu är det olja i vällingen igen som gäller och sköterskan tyckte jag skulle försöka spara bröstmjölk i kylen åt henne som hon kunde dricka istället för mjölk. Dessutom måste vi nu försöka utröna vilken mat hon verkligen älskar och kassler är en sådan mat så det ska vi se till att ha hemma åt henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar