Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 8 mars 2010

Start på viktminskning

Idag vägde jag 80 kg på gamla vågen och det innebär 9,5 kilo mindre än innan graviditet samt 12,7 kilo ner efter förlossningen.

Ska idag börja väga mig på vår nya våg som också mäter fettprocenten. På den vägde jag 80,2 och fettprocenten var 40,7. Senast jag vägde mig på den var i juni 2009 och då vägde jag 87,6 kilo och hade en fettprocent på 46,6.

Min plan för viktminskningen är att använda huvudet och inte äta för stora portioner samt att äta grönsaker till maten och mer frukt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar