Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 23 mars 2010

Feber...

Idag var det min tur att vakna med hög feber, termometern sa 38,9 kl 5 i morse när Lucas fick för sig att vakna. Så jobbigt att inte riktigt orka med honom hela tiden, får lite smått dåligt samvete.

Tänkte passa på att lägga ut lite nya bilder.

En ny bild på den stolta storasystern och lillebror i famnen

Lillebror har fått låna ett av Hannas gosedjur när han ligger i sin vagn, hon tyckte han behövde den där...


Och till sist ett kort på Lucas och hans roliga min som för övrigt alla mina tre tjejer också hade som bebisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar