Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 3 mars 2010

Lucas 1 vecka

Idag har han mest sovit och ätit. Annars har han normalt någon vakenperiod där han bara ligger och tittar. Det var dags för hans andra bad i livet också och idag tyckte han det var skönt, han blev alldeles lugn och bara låg och kikade runt lite.

Helt otroligt att det är en hel vecka sedan han blev född, det känns så konstigt.

Vikten har bara gått nedåt som den bör efter förlossningen och tack vare att jag inte gick upp sp mycket under graviditeten väger jag nu 8,3 kilo mindre än innan jag blev gravid och det innebär att jag väger 11,5 kilo mindre än vikten jag hade 8 dagar före förlossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar