Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 23 september 2012

Ännu en vecka...

har gått. Denna veckan har barnen hållt sig friska i alla fall, Nikki har varit hemma på besök och kommer vara här en vecka till. Träningen har legat i vila, skulle hälsat på morfar igår men hann inte då jag håller på att tapetsera hallen. Affären har räknat fel på hur mycket tapeter som behövdes så trots att vi valde att måla en vägg så räckte inte tapeten. Jättetråkigt, fattar inte hur de tänkte.

Jaja, nu är sista dagen för denna veckan i alla fall. Ridlekis med Hanna som hoppas jag blir på bättre humör när vi hämtar henne, annars vet jag inte om jag kan fortsätta motivera ridlekis åt henne.

I morgon blir det jobb och träningen får vänta en dag till för jag ska hälsa på morfar istället i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar