Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 5 oktober 2012

VAB en hel vecka

Förra veckan blev det VAB hela veckan för att Nova på måndagen var till läkaren och det visade sig att hon hade öroninflammation så hon fick penicillin som hon skulle ta 3ggr/dag. Jaja, förhoppningsvis är de väl friska ett tag nu?

Den här helgen är barnen hos Jonas och de ska fira Hanna i morgon lördag som fyller 5 år på måndag. Hoppas hon blir nöjd med kalaset. Jag ska sätta upp de sista tapetbitarna, sätta upp en till hatthylla åt barnen, leta present åt Hanna, 2 veckors handla, putsa lite fönster, byta lite gardiner, dammsuga, torka golv mm mm. Usch vilken lista det blev, men jag gör det jag hinner och försöker prioritera bland alla saker.

Men nu tänker jag gå och lägga mig i Lucas säng. Ha en fortsatt bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar