Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 9 september 2012

Veckan som gått!

Nova och Lucas var hemma sjuka måndag och Nova även tisdag. Återgick till dagis och på fredag morgon ringer de hem henne med hög feber. Hon har då haft feber hos Jonas nu fredag och lördag få se om hon är feberfri i morgon eller om hon ska vara hemma måndag.

Jag tog som ni förstår ut VAB mån o tis, sedan har jag försökt jobba på som vanligt. Men jag har tagit ett beslut om att utöka dagistiden med 30 minuter för att inte behöva jobba lika mycket på kvällstid. Så nytt schema ska lämnas in till dagis i veckan. Sedan ska jag se över min ekonomi och se vilka utgifter som går att minska på för att ha råd att gå ner i tid snarast. Just nu känns det hopplöst, men man vet aldrig.

Sofie är i Hofors och hälsar på mormor och morfar. Hoppas de haft det mysigt och trevligt, jag och hennes pappa har då fått hjälpa henne i stallet med mockning och fixa mat. Dessutom hade hon två kvällar, men fredag kväll tog Julia för att Lelle höll på att få behandling när vi kom ner och hon tyckte inte vi skulle behöva vänta på de. Idag lördag har vi dock tagit in och utfodrat hästarna på kvällen. Det gick alldeles utmärkt bra.

Jag har under veckan tränat varje dag och nu under helgen passat på att träna typ 2x1h både fredag och lördag. I morgon blir bara en omgång på gymmet och på måndag återstår att se hur Nova mår, är hon hemma kan jag ju åtminstone promenera med henne i vagnen.

Nu är det sängdags här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar