Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 14 september 2012

VAB vecka

Först var nova hemma måndag, när hon väl börjat dagis trodde jag att nu är det lugnt ett tag. Men se nejdå, onsdag morgon mådde Hanna urdåligt och hade feber, som högst under den dagen var 39,1 grader. Hon låg mest i soffan, hade huvudvärk och ont i nacken. Idag fredag var hon feberfri på morgonen, men eftersom det var första dagen blev hon hemma från dagis. På kvällen hade hon 38,1 grader igen. Få se hur hon mår i morgon nu då.

Morgondagen kommer att ägnas åt att prova overaller på fm och köpa porslin hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar