Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 16 september 2012

Söndag

Så var det slut på ännu en helg. Denna helg har varit upp och ner, trodde Hanna var feberfri i fredags. Men hade feber på kvällen och lördag morgon, men trots detta åkte vi till Valbo och provade ut vilka storlekar de ska ha på vinterkläder så jag kan buda på Tradera. På em var vi till Jonas och hälsade på och samtidigt kom hans syster med familj och barnens farmor och farfar. Mycket bus med kusinerna blev det både ute och inne samt däremellan lite fika. Idag har jag, Sofie och småbarnen varit till stallet. Lucas och Hanna har ridit på Kanon, men som vanligt mycket gnäll. Nova somnade i bilen innan Sofie var klar och sov vidare i vagnen sedan ungefär 1 timme totalt.

På em har vi mest varit hemma och inte gjort nåt alls, eller jo jag har gått igenom papper i pärmar och lösa papper. Kastat gammalt skit och satt in det som ska vara kvar. Efter det skruvade jag upp hyllor och klädstänger under trappen för att kunna ha mina kläder där.

Nu är söndagen över och i morgon är det jobb, inte ett dugg skoj. Barnen feberfria, Lucas fortfarande förkyld. Men nu är jag genomtät i näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar