Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 30 juni 2012

Fodervärd åt en katt

Nu är vi fodervärdar åt en katt, närmare bestämt en Bengal vid namn S*Leopartners Bunny Wailer kallas för Bunny kort och gott. Detta är Madeleines misse är det tänkt. Hon kom hem igår, gillade varken Nikki, Socks eller oss till att börja med. Men det börjar släppa mer och mer, så det blir nog bra till slut.

Här är några bilder från i onsdags när vi hälsade på.




Och här är några från igår när hon nyss kommit hit.
Vi fick bädda i Sofies garderob ;)

Här har hon precis fått syn på Sofies gerbiler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar